5 Nisan 2009 Pazar

trio

izler vardı
her izde bir hatıra vardı
gerçek olanda bir sen bir ben vardık
ayışığı
gökteki dolunay
sarhoşluk dizboyu
kimse beni duyamaz
bir sen bilirsin bir ben
yaşamakmı ağlamakmı

bir gece
herkes için sıradan
bir seyyah
onun için hiç birşey sıradan değil
manzaralı bir teras
sefa için değil
cefa gözdeki yaşlarda
kan fırtına
rüzgar savurur sadece bulutları
gecenin köründe
an meselesi yaşamak yada ölmek
kurşun sıcaklığı
rüzgar soğuğu

sendin
düşüyordun kanlar içinde
teras beşinci kat
gece geç
bendim kabadayı
sen neden bana kendi yangınının içinde sarıldın
bilemedim seni saran bedenin yanacağını
dilerim
ne sen beni unut
ne ben seni
bu gecenin hatrına ,
bulutların hatrına
ayın hatrına
rüzgarın melodisiyle

şimdi yaşamak var
inadına yaşamak
bir köpeğin uğultusuyla sabaha uyanmak
yaşamak sadece
gökyüzünden süzülmek ölmeden
paran kadar süzülmek özgürlüğün bu olmuş
süzül şimdi süzülebildiğin kadar
kanatların yok
ama paraşütün var
parasını verdiğin sürece
bir özgürlüğün var
de ki ben havada kalacam
bulutlarda uyuyacam
varmı şimdi yaşamak için bir sebebin
eveet var ama olmayacak bir sebep bu

sen yarınımsın benim
bugünkü uçup düşebilmeler yok artık bende
sensizlik bulatlarda kaldı
doğacak oğluma bulut ismi olmayacak




23.02.2009

Hiç yorum yok: