5 Nisan 2009 Pazar

BİR Mİ İKİ Mİ

kadehin son yudumu
kimse benim sezgilerle bir yudum sevgi bulurmu acaba
ben simyayı sevmişim
balıklar sadece yüzer
simyasını bilemezsin ki sen
bilmeye çalışan diğerlerini savunmuyorum ben
orgazım sonrası
değerlendirme zamanı
bir sigara yakmalı
buğusunda var kalabalık içi yanlızlık
şimdi daha iyi anlıyorum
sigaram daha berrak yanıyor
ikinci kıvılcımı çoktan vermişim ben
göz dünyayı sezer
yüzde kırkbeş rüyalarımdaki beni sezer
kimsenin bilmediği bir dille konuşuyorum ben
ama yüklenmesi gerekenler bunu biliyor
bir çiçeğe sen diyorum
bir destenin içinde tek başını dikilen
çokta bilen bir asidir o
onun rengi içi görünen zamansa sadece
bu doğa ana
senin yeşermene sebep sadece
rüzgar savurdu
sebep fırtına oldu
anlanması gereken bir problem
fizibilitesi beyaz üzeri siyah bir kağıt sadece
bu kağıt bir manayı sevdi
oysaki bir uçak bile olabilirdi
yada batmaya mahkum
bir kayık
gözlerim ağzımdan çıkan dumanla kayık
balıklar hala kedinin kusmasıyla ayık
saçlarınmı kaçtı boğazıma
yoksa bu bir hıçkırıkmı
senin susuzluğuna sebep...


orhan AKGÖREN 29.01.2009

Hiç yorum yok: