5 Nisan 2009 Pazar

ANLAŞAMADIĞIM

sen yeryüzünü bilmez olsan
ay kapkararırdı gamdan
notanın feryadı var
beni serzenişte seyretme
harama bulaşan gözüm var
senin şanının bir hırsızı var
soyumda sopumda var

sana ermek istemek
haramın cezbedişinden
ben kendimden geçmişim
yolum nerelerde
yolda seyreden arkadaşım
yolun tozlarına küfretme
yünahıma ortak olmadan



hissediyorum benle bizle oynuyorsun
yolların tozu buazına birikir
bunu bana söyletme


haramsın bana
aşkı seyrederek keyiflenme
yaşayacaksan cesurca
duayı ellerini açmadan bırakma

bir sel alır yelden
martının tüyü düşer gökten
anladınmı gök mavimidir
değilmidir
martı özgürmüdür
değilmidir
sebep sendemidir
yoksa yediğin yemektemidir
bir günaha eş değer olur
yolun tozu dumana kavuşur
oyun oynamak daha kolay olur
mesajlar hep cevapsızmı kalır

bir hiç oluyor zaman mekansız
küstürdüğün sevda sana çok ağır
yük taşıyamazsın bel kambur
dik sözler yokuşu
kaygan
ojeli tırnaklar
sadece aşağı kayarlar

acıtmaya başladı gülbahçemi
dikenleri arasından atılan taşlar
toprağın nemine sakladığım
güneş parlaklığı günah sıcağı laflar

yazdırtma bana seyr-i sefa dert-i cefa
hepsini yaşadım
hepsini anlattın
hepsini ve hep
beni bekletmende kavradım



orhan AKGÖREN 02.02.2009

Hiç yorum yok: